My Experience Of Programming

...وبلاگ یه توسعه دهنده

My Experience Of Programming

...وبلاگ یه توسعه دهنده

کار با OpenGL در اندروید

سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۴۷ ب.ظ

سلام
امیدوارم حالتون خوب باشه.چند وقت پیش در حین کار رو یه پروژه احتیاج پیدا کردم به یک ویو شبیه مکعب که بتونه انیمیشن کاشی های منوی استارت ویندوز رو  شبیه سازی کنه .

خوب پس از کلی سرچ انچنان مطلب بدرد بخوری پیدا نکردم جز یه کتابخونه که اینکارو انجام میداد اونم به صورت خیلی محدود  یعنی من زیاد شی ایجاد شده رو نمیتونستم شخصی سازیش کنم بعد فقط این نبود من میخواستم هر شی با هر نوع انیمیشنی رو که دوست داشjم بتونم ایجاد کنم .

پس رفتم دنبال یه چیز بهتر که رسیدم به OpenGL ابزاری فوق العاده  که از پس هر کاری بر میاد.ولی خوب کار باهاش اصلا ساده نیست و بر اساس توابع و فرمولهای ریاضی و مختصات اسکرین کار میکنه.

خوب من قصد ندارم چیزی اینجا بنویسم چون یه منبع خوب دیدم که همه چیزو گفته  ادرس همونو اینجا میذارم استفاده کنید.

موفق باشید ./

ادرس سایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی